سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعداوی: مشکلات موجود در فوتبال به طور کامل رفع شدنی نیست

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: مشکلات موجود در فوتبال به طور کامل رفع شدنی نیست، اما می‌توان این مشکلات را به حداقل رساند.

نعیم سعداوی سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات و حواشی اخیر به وجود آمده در فوتبال ایران گفت: ۲ مورد می‌تواند در این موضوع مشکل را به حداقل برساند، اما این مسئله به طور کامل رفع شدنی نیست، زیرا در همه جای دنیا این اتفاقات می‌افتد، اما به شدت اتفاقات اخیر فوتبال ایران نیست. بحث اول مربوط به باشگاه‌های حاضر در فوتبال است که اکثر آن‌ها از لفظ فرهنگی استفاده کرده اند، اما متاسفانه هیچکدام از آن‌ها حتی یک صدم از بودجه‌ی خود را برای بحث فرهنگی هزینه نکرده اند و هیچکاری برای این موضوع انجام نشده است.

سعداوی بیان کرد: موضوع دوم مربوط به فدراسیون فوتبال می‌شود که متاسفانه اقتدار لازم برای برخورد با این مشکلات را ندارد و همین هم زمینه را برای باشگاه‌ها فراهم کرده است تا با اعتراض و جو سازی به اهداف خود برسند. اما وزارت ورزش و فدارسیون می‌توانند باشگاه‌ها را موظف کنند تا در زمینه‌ها فرهنگی نیز برنامه‌های لازم را داشته باشند.

او افزود: وزارت ورزش و فدراسیون باید بلافاصله وارد عمل شوند و تصمیمات محکمی بگیرند، اما متاسفانه با این مشکلات مدارا می‌کنند که تبعاتش روز به روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.