سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکیسا: بد اخلاقی‌ها در فوتبال تبدیل به فرهنگ شده است

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بداخلاقی‌ها در فوتبال تبدیل به فرهنگ شده، هواداران باید در زمان عدم موفقیت تیمشان حمایت ها‌ی لازم را داشته باشند.

نیما نکیسا دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حواشی اخیر حاکم بر لیگ ایران گفت: تیم‌های ما به حدی نتیجه گرا شده اند که حاضر هستند تحت هر شرایطی و با توجه به بد اخلاقی‌های درون زمین به پیروزی برسند و این موضوع تمام مسائل اخلاقی و جوانمردی‌های فوتبال را زیر سوال می‌برد.

او افزود: ما باید به سمت پرورش تفکرات مدیریت فوتبالی برویم، زیرا اولین رکن مدیریت فوتبال سازندگی است. ما باید به سمت سازندگی و حفظ استعداد‌هایی که می‌سازیم برویم و بتوانیم به شرایطی نزدیک شویم که بازیکن باخت را هم جزیی از فوتبال بداند.

نکیسا تصریح کرد: وقتی که تماشاگران شهر‌های مختلف بعد از باخت تیمشان به همه عوامل حمله می‌کنند باید فرهنگ سازی شود که برای موفقیت تیمشان چه کاری انجام داده اند که در زمان به موفقیت نرسیدن تیم اعتراض می‌کنند و جو ورزشگاه را بهم می‌ریزند. این بد اخلاقی‌هایی تبدیل به فرهنگ شده است و ما باید به هواداران بفهمانیم که آن‌ها فقط به دنبال برد تیمشان نباشند، زیرا هواداران باید در زمان نتیجه نگرفتن تیمشان، حمایت‌های لازم را داشته باشند.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص نقش فدراسیون و سازمان لیگ در کنترل این حاشیه‌ها گفت: فدراسیون و سازمان لیگ وجاهت قانونی دارند و تا حدی می‌توانند به این موضوع ورود کنند. اما این تیم‌ها هستند که می‌توانند این مسائل را از بین ببرند. فدراسیون می‌تواند محروم کند، کمیته انضباطی می‌تواند جریمه کند، اما این باشگاه‌ها هستند که می‌توانند کار فرهنگ سازی را برای هوادارانشان انجام دهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.