سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمزیار: اعتراضات بی مورد ضربه‌های زیادی به فوتبال زده است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اعتراضات بی مورد بازیکنان ضربه‌های زیادی به فوتبال کشورمان زده است که حذف از جام ملت‌های آسیا از جمله آن‌ها بود.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: داوران حاضر در لیگ برتر باید نسبت به استفاده از کارت‌های خود و اخطار دادن به بازیکان با اقتدار بیشتری عمل کنند تا بازیکنان به خود اجازه ندهند رفتار بدی با داوران داشته باشند. کمیته انضباطی باید طوری رفتار و رای صادر کند که دیگر کسی جرات نکند این رفتار‌های ناشایست را از خود نشان دهد.

ورمزیار اظهار کرد: تماشاگران و بازیکنان باید به سطحی از آگاهی برسند که متوجه رفتار غلط خود بشوند و بفهمند که نوع رفتار آن‌ها می‌تواند جو یک ورزشگاه را به هم بریزد و باعث تهدید جان خیلی از دوست‌داران فوتبال شود. اعتراضات بی مورد بازیکنان ضربه بدی به فوتبال کشورمان زده است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به حذف از جام ملت‌های آسیا و بازی مقابل ژاپن اشاره کرد.

او ادامه داد: نتیجه این اعتراضات مجروح شدن نزدیک به ۲۵۰ تماشاگر در بازی پرسپولیس و سپاهان بود. داوران، بازیکنان و باشگاه‌ها باید دست به دست هم بدهند و با یک خرد جمعی این مشکل را حل کنند، زیرا این حاشیه‌ها در شأن و شخصیت فرهنگ ایرانی‌ها نیست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.