سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش رسانه‌ها در توسعه مناطق کردنشین تاثیر بسزایی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر نقش رسانه‌ها در رونق بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه‌های کردی ریل قطار توسعه مناطق کردنشین هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین فیروزی  در افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌های کردی در سنندج گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در استان کردستان هم شاهد برگزاری رویدادی فرهنگی و رسانه‌ای هستیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های کردی ریل قطار توسعه مناطق کردنشین هستند، اضافه کرد: کار و فعالیت و نقش رسانه‌های کردی در توسعه مناطق کردنشین تاثیر بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: اگر رسانه‌ها حرفه ای‌تر عمل کنند و دستیابی مردم به اخبار و اطلاعات آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود که در آن صورت شاهد تحولات گسترده‌ای در سطح جامعه خواهیم بود.

فیروزی گفت: برپایی نمایشگاه و برگزاری جشنواره رسانه‌های کردی به حرفه ای‌تر عمل کردن، افزایش مهارت‌ها و تبادل تجربیات اهالی رسانه کمک می‌کند.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های کردی، افزود: امیدواریم سال‌های آینده هم با توان بیشتر این جشنواره استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/م

نقش رسانه ها در رونق بخش‌های مختلف جامعه

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.