سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه فوری هیئت مدیره استقلال با چاشنی برکناری شفر

اعضای هیئت مدیره باشگه استقلال در نظر دارند طی امروز و فردا جلسه‌ای را برای رسیدگی به وضعیت نیمکت این تیم برگزار کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر در بازی شب گذشته برابر پدیده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا زمزمه‌های برکناری وینفرد شفر به گوش رسد.

مدیران استقلال که در مشهد حضور داشتند هیچ راه و اندیشه‌ای برای برکناری شفر در ذهن نداشتند چرا که قرارداد این مربی آلمای به نوعی تنظیم شده که آبی پوشان برای برکناری او باید رقمی حدود ۱۵ میلیارد تومان پرداخت کنند. در همین راستا با برگزاری جلسه ای فوری برای فسخ قرارداد شفر تصمیمات لازم اتخاذ شود.

قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که به شدت با حضور شفر روی نیمکت این تیم مخالف هستند طی امروز و فردا در نشست فوری برای حضور این مربی در تیمشان تصمیم بگیرند.

شنیده می‌شود که فرهاد مجیدی تا پایان فصل هدایت موقت استقلال را بر عهده خواهد گرفت. از طرفی شنیده می‌شود سه بازی آینده آخرین فرصت شفر برای حضور روی نیمکت استقلال است، اما آن چیزی که اکنون بسیار مهم است این خواهد بود که مدیران استقلال دیگر تمایلی به ادامه همکاری با پیرمرد آلمانی ندارند.


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو ۱ - استقلال تهران صفر/ فرصت سوزی شفر و آبی‌ها در هفته ناکامی مدعیان

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده - استقلال


انتهای پیام/

شفر به درب خروج نزدیک شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ا
۱۳:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی بگم والا
جواد
۱۲:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی جالبه وقتی میبرن شفر شفر میکنند...میندازنش رو هوا ..وقتی میبازن میخان بندازنش بیرون خیلی خنده داره...یعنی همه ناکامی ها رو بندازن تقصی شفر