هافبک تیم پدیده گفت: از شکست استقلال خیلی ناراحت هستم و امیدوارم در بازی های آتی این باخت را جبران کند.

برزای: از شکست استقلال خیلی ناراحت هستم/ ناصر خان و منصورخان هم زنده بودند می گفتند جوانمردانه بازی کنبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام برزای پس از دیدار پدیده و استقلال در جمع خبرنگاران با بغض درباره برتری تیمش در این بازی بیان کرد: می‌ خواهم به هواداران استقلال بگویم خیلی از شکست این‌ تیم ناراحت هستم چراکه هیچکس بیشتر از من استقلالی نیست اما چه کنم؟ پیش از بازی از تمام‌ اعضای نیمکت استقلال و بچه ها عذرخواهی کردم و به آنها گفتم‌‌ اگر اتفاقی در زمین می افتد یا برخوردی صورت می گیرد مرا ببخشید.

او ادامه داد: فوتبال همین است. من قول می دهم اگر مرحوم ناصرخان حجازی و مرحوم منصور پورحیدری زنده بودند ۱۰۰ درصد به من می گفتند جوانمردانه بازی کن. خدا را شکر می کنم که جوانمردانه بازی کردم.

زننده تنها گل تیم پدیده در بازی با استقلال درباره خودزنی اش پس از به ثمر رساندن این گل گفت: من واقعا ناراحت شدم و هنوز هم ناراحت هستم.

برزای درباره دلیل تعویضش اظهار داشت: این موضوع تشخیص کادرفنی بود و نمی دانم چرا تعویضم کردند. من با ناراحتی بازیکنان استقلال خیلی ناراحت شدم و امیدوارم در بازی های بعدی این شکست را جبران کنند.

او درباره نزدیک شدن تیم پدیده به کسب سهمیه آسیا تصریح کرد: هدفمان کسب سهمیه برای هواداران خوب پدیده بود.

برزای پس از این اظهارات با چشمانی اشک بار میکسدزون را ترک کرد.


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو ۱ - استقلال تهران صفر/ فرصت سوزی شفر و آبی‌ها در هفته ناکامی مدعیان

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده - استقلال


انتهای پیام/

اظهارات بهنام برزای پس از دیدار پدیده و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار