سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به مناطق سیل زده؛

مردم دلازیان ۳ نیسان نان برای سیل‌زدگان لرستان ارسال کردند

رئیس شورای اسلامی روستای دلازیان از ارسال سه نیسان نان برای سیل‌زدگان لرستان به همت مردم دلازیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسماعیل دامغانیان، رئیس شورای اسلامی روستای دلازیان با اشاره به اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: کمک‌هایی از طریق مردم و بسیج روستا جمع‌آوری و تحویل حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) این منطقه شد تا به دست سیل‌زدگان برسد.

دامغانیان با تأکید بر اینکه یک مرحله نان برای سیل‌زدگان پخت شد، تصریح کرد: سه نیسان نان برای سیل‌زدگان لرستان پخت و ارسال کردیم و به مسجد المهدی (عج) تحویل دادیم تا به دست مردم مناطق سیل‌زده برسد.

وی با بیان اینکه اینکه خدمات‌رسانی و کمک به مناطق سیل‌زده از طریق مردم روستای دلازیان ادامه دارد، اضافه کرد: کمک‌های نقدی مردم به همت اعضای شورا جمع‌آوری و کمک‌های دیگر هم توسط دهیار انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی روستای دلازیان گفت: مرحله بعدی کمک‌ها را در ماه مبارک رمضان به مناطق سیل‌زده ارسال می‌کنیم،کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

دامغانیان با تأکید بر اینکه نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور بسیار پررنگ است، اظهار کرد: این نقش روشن و مشخص است و همه باید کمک کنند تا طرح «جهاد همبستگی ملی» به نتیجه مقبول برسد.

انتهای پیام/ ر

ارسال ۳ نیسان نان برای سیل‌زدگان لرستان به همت مردم دلازیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.