سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: قهرمان و تیم های آسیایی لیگ هفته آخر مشخص می شود/ به مشهدی ها قول دادم تا آخرین لحظه بجنگیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیم های پدیده شهرخودرو و استقلال تهران درباره برتری تیمش در این دیدار گفت: پیش از اینکه درباره بحث فنی صحبت کنم می خواهم تشکر خود را از انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی، صدا و سیما، شهرداری، شورای شهر مشهد، تولیت آستان قدس و تمام مسئولان محترمی که برای این بازی از تیم ما حمایت کردند اعلام کنم. تلاش زیادی برای سازماندهی این بازی صورت گرفت تا هوادارانمان بتوانند حضور خوبی در ورزشگاه داشته و تیم پدیده را تشویق کنند. فکر می کنم کار ارزشمند و خوبی بود. باید از همه به ویژه هوادارانمان تشکر کنم.

پشتیبانی هواداران یکی از اصلی ترین دلایل بردمان بود

او افزود: پیش از بازی زمانیکه از اتوبوس پیاده شدیم‌ تنها صدای تشویق تیم پدیده را شنیدیم و این بزرگ ترین دلگرمی برای ما بود. این پشتیبانی یکی از اصلی ترین دلایل بردمان بود و از تک تک هواداران تشکر و قدردانی می کنیم. انشالله بتوانیم در پایان لیگ جایگاه خوبی که برازنده مردم خوب مشهد باشد به دست آوریم.

بیشتر موقعیت های استقلال به دلیل هیجان بازی ایجاد شد

گل محمدی تصریح کرد: بازی سخت و نفس گیری مقابل تیمی حرفه ای، خوب، پرمهره که مربی خوبی هم دارد انجام دادیم. شروع بدی نداشتیم و زود گل زدیم که در ادامه هم از این گل خیلی خوب محافظت کردیم. هیجان بازی زیاد بود و بیشتر موقعیت های استقلال روی دروازه ما هیجانی بود تا اینکه فرصت آشکاری باشد.

بازیکنانم غیرت خود نسبت به تیم و مردم مشهد را نشان دادند

سرمربی پدیده شهرخودرو ادامه داد: در نیمه دوم هم ۲ تا ۳ ضد حمله خیلی خوب داشتیم و می توانستیم تعداد گل هایمان را افزایش بدهیم. با وجود اینکه ۲ تا ۳ بازیکن پدیده سرما خورده بودند و با آنتی بیوتیک و دارو وارد بازی شدند اما تمام نفراتمان با دل و جان مایه گذاشتند. آنها غیرت خود را نسبت به تیمشان و مردم خوب مشهد نشان دادند و این تعصب جای تشکر دارد.

اگر بتوانیم ۳ بازی آتی مان را ببریم بردمان مقابل استقلال معنی پیدا می کند

گل محمدی درباره افزایش شانس پدیده برای کسب سهمیه آسیا گفت: این پیروزی برای کسب سهمیه مهم بود اما تاکنون کارمان تمام نشده است. ۳ بازی سخت دیگر پیش رو داریم که اگر بتوانیم آنها را ببریم برتری مقابل استقلال ارزش واقعی اش را پیدا می کند. امیدوارم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در پایان لیگ نتیجه خوبی به دست آوریم.

کوپال ناظمی قضاوت خوبی داشت اما شش دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم زیاد بود

سرمربی پدیده درباره ارزیابی اش از عملکرد داور بازی با استقلال اظهار داشت: نیمه اول در ۲ صحنه به داوری معترض بودیم اما در مجموع ناظمی قضاوت خوبی داشت. در بازی هفته پیشمان ۶ تعویض در نیمه دوم انجام شد و ۳ بار بازیکنان حریف روی زمین افتادند اما در نهایت داور بیشتر از ۴ دقیقه وقت اضافی نگرفت. به همین دلیل فکر می کنم اعلام شش دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم بازی ما با استقلال تا حدی زیاد بود. باید این وقت ها را دقیق حساب کنیم اما نمی توان از پیش قضاوت کرد. در مجموع احساس می کنم کوپال ناظمی و تیم داوری اش نسبت به بازی تسلط داشتند.

تکلیف قهرمان و تیم های آسیایی به هفته پایانی لیگ می کشد

گل محمدی درباره اینکه آیا تصور می کند تیمش می تواند با برتری در بازی سخت خانگی اش مقابل سپاهان کار را برای کسب سهمیه آسیا تمام کند، گفت: همانگونه که گفتم بازی های سختی پیش رو داریم و فکر می کنم تکلیف تیم قهرمان و تیم هایی که سهمیه می گیرند به هفته آخر کشیده می شود. این تصور من است و باید همین روند را ادامه بدهیم. اگر همین‌ انگیزه ای که در بازی با استقلال داشتیم در سایر بازی ها به کار بگیریم و بیشتر تلاش کنیم می توانیم سهمیه آسیا بگیریم. در هر صورت کار سختی است اما به مردم مشهد قول داده ام که تا آخرین لحظه مبارزه کرده و می جنگیم و تا جایی که امید داریم دست از تلاش برنمی داریم.

برزای گل حساسی به ثمر رساند

او درباره دلیل تعویض زودهنگام بهنام برزای بیان کرد: این تعویض زودهنگام نبود و در جهت کنترل بازی و اینکه بتوانیم از بازیکن دونده تر، سرعتی تر و پرانرژی تری به نام مهدیخانی استفاده کنیم، برزای را تعویض کردیم.از طرفی خود بهنام گل حساسی برای ما به ثمر رساند و روند خیلی خوبی را پشت سر می گذارد که می تواند به ما کمک کند.

هزینه کردن بخش خصوصی در فوتبال ایران ریسک است

گل محمدی ضمن تشکر از زحمات فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو اظهار داشت: اگر او به تیم ما نمی آمد شاید به هیچ وجه اکنون این صحبت ها مطرح‌نمی شد. حمیداوی خیلی به پدیده کمک‌کرد. می دانید در فوتبال ایران هزینه کردن در بخش خصوصی ریسک بالایی است و پولتان برگشتی هم ندارد اما باید از حمیداوی، تیمش و هیئت مدیره خوبمان تشکر کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب زحماتشان را بدهیم.

اکبر صادقی در بازی بعدی محروم است

او درباره آسیب دیدگی اکبر صادقی و خروج‌او‌ از زمین گفت: صادقی سه کارته شد و در بازی بعدی قطعا محروم است. او امروز هم خیلی تلاش کرد و یکی از همان ۲ تا ۳ بازیکنی بود که قبل از بازی مشکل پیدا کرد و سرما خورد. با این حال او در بازی بعدی حضور ندارد.

گل ما شانسی نبود

گل محمدی درباره اظهارات وینفرد شفر مبنی بر شانسی بودن گل پدیده گفت: گل ما اصلا شانسی نبود. در انتقال به حمله و توپگیری توانستیم ضد حمله خوبی بزنیم و فکر نمی‌کنم گل ما شانسی بوده که در این خصوص صحبت کنیم. از طرفی فکر می‌کنم استقلال هم موقعیت ۱۰۰ گل یا موقعیت آشکار داشت و من‌ یادم‌ نمی‌آید. نمی‌دانم بود یا نه اما من به یاد نمی‌آورم. با این حال خیلی از زمان بازی دست استقلال بود و به خصوص اواخر مسابقه با بازی مستقیم روی تیم ما فشار آوردند. بچه‌های ما هم دفاع تیمی خوبی به نمایش گذاشتند و مستحق این برد بودیم.


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو ۱ - استقلال تهران صفر/ فرصت سوزی شفر و آبی‌ها در هفته ناکامی مدعیان

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده - استقلال


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
یاد بازی های عربستان افتادم
این فوتبال نیست
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بازم ی پرسپولیسی