مربی تیم پدیده شهرخودرو مشهد گفت: داور بازی ما با استقلال به ویژه در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت.

الهامی: کوپال ناظمی قضاوت خوبی داشت/ برای نایب قهرمانی می جنگیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی پس از برتری یک بر صفر تیم پدیده مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر درباره اعتراض کادرفنی ۲ تیم به داور بازی بیان کرد: من نمی دانم استقلالی ها چگونه به داور اعتراض می کردند اما اعتقاد دارم در نیمه اول پس از برخورد بهنام برزای با دانشگر، حسین مهربان توپ را جدا کرد و درحالیکه فرصت گلزنی داشتیم کوپال ناظمی خطا گرفت. به همین دلیل ما اعتراض کردیم. در کل درباره یک تا ۲ سوت داور معترض بودیم و فکر می کنم او در نیمه اول تا حدی تحت تاثیر جو بازی بود.

مربی تیم پدیده شهرخودرو افزود: سوت درست و اشتباه داور برای هر ۲ تیم بود اما در کل کوپال ناظمی به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد‌.

الهامی درباره نزدیک شدن پدیده به کسب سهمیه آسیا و پرسپولیس به بردن جام قهرمانی با شکست استقلال گفت: شرایط تیم ما به شکلی است که می توانیم برای سهمیه و حتی نایب قهرمانی بجنگیم. فکر می کنم وضعیت پدیده از ابتدای فصل هم بهتر است و انشالله خدا کمک کند با عنایت امام رضا(ع) بتوانیم دل مردم مشهد را شاد کنیم.

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو ۱ - استقلال تهران صفر/ فرصت سوزی شفر و آبی‌ها در هفته ناکامی مدعیان

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده - استقلال


اظهارات ساکت الهامی پس از بازی استقلال و پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار