سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان مسلح تحت تعقیب در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری ۴ سارق مسلح که پس از سرقت منزلی در یکی از استان‌های غرب کشور، در رامسر مخفی شده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع سرقتی مسلحانه از منزلی در یکی از استان‌های غربی کشور توسط ۴ سارق مسلح و مخفی شدن متهمان در استان‌های شمالی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی متهمان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که در یکی از ویلا‌های خصوصی این شهرستان سکونت کرده بودند، دستگیر کردند.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی متعلق به متهمان در این عملیات خبر داد و افزود: در بازدی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد ۶۰۰ گرم طلاجات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از برخورد مقتدرانه پلیس با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۴ سارق فراری و مسلح در شهرستان رامسر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.