فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری زن وشوهری که با زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی مسافر بر از محل متواری شده بودند، خبر داد.

سرهنگ منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که افرادی پس از کرایه کردن یک دستگاه خودروی سواری به عنوان مسافر آن را به بیراهه کشانده و پس از پیاده کردن راننده و سرقت خودرو از محل متواری شدند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که زن و شوهر بودند شناسایی و در کمتر از ۳ ساعت آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ منتظری از کشف خودروی مسروقه خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از رانندگان خودرو‌های مسافربر شخصی و عمومی، خواست: از سوارکردن افراد ناشناس در مسیر‌های نامعلوم خصوصا در اوقات پایانی روز و یا شب خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ
 

سارقان زورگیر دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.