سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۱۰ هزار تعهد اشتغال در بخش‌های مختلف پیش بینی شده است

غنیان گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان، حدود ۱۰ هزار تعهد اشتغال در بخش‌های مختلف پیش بینی شده است.

اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: با پیگیری‌هایی که از اواخر سال قبل انجام شد مقرر شده تا ۶۴ دستگاه اجرایی استان تعهدات اشتغال خود را به دبیرخانه کارگروه اعلام کنند تا میزان تعهد اشتغال استان سمنان مشخص شود.

وی افزود: در سطح ملی در سال ۹۸ مقرر شده تا ۱ میلیون شغل ایجاد شود و با توجه به اینکه استان سمنان ۹ صدم درصد از جمعیت کشور را دارد و با توجه به ظرفیت‌های استان، حدود ۱۰ هزار تعهد اشتغال در بخش‌های مختلف پیش بینی شده که بعد از کار کارشناسی تعهد اشتغال از طریق سامانه رصد پیگیری می‌شود. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به مصوبات دیگر جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: تسهیلات روستایی و عشایری برای ایجاد اشتغال بوده و نظارت بر اشتغال طرح‌های روستایی و عشایری موضوع دیگر جلسه امروز بود که با بررسی‌ها باید از انحرافات این تسهیلات جلوگیری شود و در صورت ایجاد انحراف، از روند قانونی آن پیگیری شود .

غنیان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم دیگر جلسه امروز، ظرفیت بالای صندوق کارآفرینی امید بود که با توجه به این ظرفیت بالا، به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که تمام طرح‌ها به سمت سامانه کارا در صندوق کارآفرینی امید هدایت شود.

انتهای پیام / گ 

جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان برگزار شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.