سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری‌فرد نمونه بارز ناکامی ناتینگهام در نقل و انتقالات

یک رسانه انگلیسی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ناتینگهام فارست را نمونه بارز شکست سیاست‌های این باشگاه در نقل و انتقالات تابستان گذشته دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فوتبال لیگ ورد انگلیس با بررسی خرید‌های باشگاه ناتینگهام فارست از کریم انصاری فرد به عنوان نمونه‌ای از ناکامی بزرگ این تیم در بازار نقل و انتقالات یاد کرد.

این رسانه انگلیسی نوشت اکنون با توجه به این که شانس ناتینگهام فارست در این فصل برای قرار گرفتن در بین ۶ تیم برتر چمپیونشیپ و رسیدن به مرحله پلی آف و رسیدن به لیگ برتر کاملا از بین رفته است، زمان آن فرا رسیده است که مارتین اونیل برای فصل آینده برنامه ریزی کند.

سرمربی قرمز‌ها با وجود پیوستن به باشگاه در نیمه راه از طریق پنجره نقل و انتقالات در ماه ژانویه پنج بازیکن جدید را جذب کرد و به دنبال آن است که در تابستان، پیش از چالش فصل آینده تیمش را دوباره تقویت کند.

اونیل باید هنگام تصمیم گیری درباره کار در بازار نقل و انتقالات مراقب باشد. او باید سعی کند از اشتباهاتی که آیتور کارانکا تابستان گذشته مرتکب شده درس بگیرد.

این مربی اسپانیایی در پنجره تابستانی ۱۷ بازیکن دیگر به تیم خود اضافه کرد، زیرا او به دنبال ساختن تیمی بود که برای صعود بجنگد و بازیکنانی را از تیم‌های سراسر اروپا خرید.

کارانکا تابستان گذشته نگران هزینه‌ها هم نبود و حتی با خرید کاروالیو به قیمت ۱۳.۲ میلیون پوند از بنفیکا رکورد این باشگاه در نقل و انتقالات را شکست. او ۶ میلیون پوند هم برای خرید لوئیس گرابان مهاجم بورنموث، پرداخت.

هر ۲ بازیکن در این فصل برای ناتینگهام خوب عمل کرده اند، اما چندین نفر دیگر نیز در تابستان به این تیم پیوستند که موفق نبودند. به عنوان مثال، کریم انصاری فرد را در نظر بگیرید.

این مهاجم ایرانی پس از جدایی از المپیاکوس در تابستان گذشته، به عنوان بازیکن آزاد به فارست پیوست و با انتظارات زیادی وارد باشگاه شد.

انصاری فرد در این فصل فقط ۲ بار در ترکیب اصلی ناتینگهام حضور داشت و عملکرد او ناامید کننده بود.

هفته پیش گزارش شد که این بازیکن ۲۹ ساله در نظر دارد در تابستان از فارست جدا شود و انتظار می‌رود که باشگاه از تصمیم او خوشحال شود.
روزنامه ناتینگهام پست روز گذشته گزارش داد اونیل هنوز بودجه خود برای نقل و انتقالات تابستانی را در اعلام نکرده، اما حتما درباره بازیکنانی که باید بخرد و بازیکنان که باید باشگاه را ترک کنند، فکر کرده است.

انصاری فرد احتمالا یکی از اولین بازیکنانی خواهد بود که از ناتینگهام خواهد رفت و خرید او یک نمونه کامل از ناکامی باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستان گذشته است.

اونیل باید مراقب باشد که او هم تابستان امسال اشتباهات مشابهی را انجام ندهد، زیرا به نظر می‌رسد او می‌خواهد تیم خودش را ببندد.

باید دید او در تابستان چه رویکردی اتخاذ خواهد کرد یا اینکه چه مقدار پول باید صرف کند، اما باید مراقب باشد تا از تکرار اقدامات کارانکا پرهیز کند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

واکنش سرمربی ناتینگهام فارست به حضور انصاری‌فرد در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها


انتهای پیام/

انتقاد رسانه انگلیسی از جذب انصاری فرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.