سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب و راه اندازی ۵۸ سایت اینترنت پرسرعت روستایی در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: طبق برنامه ریز‌های انجام شده، نیمه اول امسال ۵۸ سایت اینترنت پرسرعت بی سیم روستایی در مناطق مختلف این استان نصب و راه اندازی می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فردین سعیدی گفت: همچنین در سال جاری ۲۱ روستای کردستان تحت پوشش آنت دهی تلفن همراه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول امسال ۲۶ روستای استان به دستگاه‌های ATM بانکی مجهز می‌شوند، افزود: در این مدت ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری روستایی نیز در سطح استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان به نصب و راه اندازی ۱۷ دستگاه ATM در روستا‌های استان در سال ۹۷ اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون ۶۰ درصد عملیات ساختمانی پروژه احداث ICT استان انجام شده است.

سعیدی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی قرار است در نیمه اول امسال ۱۲ دستگاه سرور هانی پات در دستگاه‌های اجرایی استان نصب و راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۵ دستگاه اجرایی استان به سامانه تعاملی مرکز ماهر متصل می‌شود، گفت: تکمیل و راه اندازی ساختمان مجتمع ICT استان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در نیمه اول امسال است.

انتهای پیام/م

۲۱ روستای کردستان تحت پوشش آنت دهی تلفن همراه قرار می‌گیرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.