سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکوردزنی جالب‌توجه «جو بایدن» در جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی خود

«جو بایدن» در کمتر از یک روز پس از اعلام نامزدی‌اش برای حضور در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، ۶.۳ میلیون دلار کمک مالی دریافت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جو بایدن» کاندیدای حزب دموکرات، با جمع آوری ۶.۳ میلیون دلار کمک مالی در ۲۴ ساعت اول کمپین انتخاباتی‌اش، خود را از هر رقیب دیگری در انتخابات رباست جمهوری ۲۰۲۰ قوی‌تر نشان داد.

بایدن ۷۶ ساله در بخش قابل توجهی از کارزار انتخاباتی‌اش از طریق کمک‌های خُرد به این رقم دست یافته است که  «تی جی داکلو» سخنگوی کمپین انتخاباتی وی در این باره اعلام کرد ۹۷ درصد اهدا کنندگان، کمک‌های کمتر از ۲۰۰ دلار داشته‌اند.

بر این اساس، بایدن در میان هم‌حزبی‌هایش رکورد جدیدی از خود به جای گذاشته است، در جایی که برنی سندرز به رقم ۵.۹ میلیون دلار و بتو اوروک ۶.۱ میلیون دلار رسیده‌اند.

قبل از ورود بایدن به این کارزار، حضور وی با حدس و گمان‌های زیادی مواجه بود که حکایت از این موضوع داشت که وی نمی‌تواند نظر اهداکنندگان خُرد را به خود جلب کند، بنابراین از وی به عنوان آزمایشی برای پایداری و حمایت در حزب دموکرات یاد می‌شد.

برای کسب صلاحیت در اولین مناظره در ماه ژوئن، نامزد‌ها باید از ۶۵۰۰۰ اهداکننده مختلف کمک مالی دریافت کنند که سخنگوی کمپین انتخاباتی بایدن در این باره گفت: «بایدن در ۱۲ ساعت نخست (آغاز فعالیت کمپین انتخاباتی‌اش) به چنین رقمی دست یافته است.»

بایدن روز اول مبارزات انتخاباتی خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در فیلادلفیا، جایی که دیوید کوهن، مدیر اجرایی کامکست (شرکت آمریکایی ارائه‌دهنده محصولات و خدمات اطلاعاتی، ارتباطاتی و رسانه‌ای) است، برگزار کرد.

گفتنی است، جو بایدن در دو دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معاون اول وی بوده است، او با ۱۹ نامزد دیگر برای حضور در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ رقابت می‌کند که احتمالا این شانس را خواهد داشت که در انتخابات آتی به عنوان رقیب اصلی ترامپ ظاهر شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.