جو بایدن رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ٢٠٢٠ آمریکا اعلام کرد.

معاون اوباما نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز پنج شنبه به طور رسمی ورود خود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور را اعلام کرد.

جو بایدن با انتشار ویدئویی به صورت آنلاین نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهور سال ۲۰۲۰ این کشور را اعلام کرد.

در این پیام ویدئویی بایدن اعلام کرد ما در مبارزه‌ای برای روح این ملت هستیم. معاون سابق اوباما از رای دهندگان آمریکایی خواست تا از رای دادن مجدد به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی این کشور خودداری کنند.

بایدن همچنین در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت:  ارزش‌های اصلی این کشور، جایگاه ما در دنیا، دموکراسی ما و همه چیز‌هایی که باعث شده آمریکا، آمریکا شود در خطر است. به همین دلیل من امروز نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام کردم.

جو بایدن از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۷ به عنوان معاون باراک اوباما مشغول به فعالیت بود. پیش از آن او از سال ۱۹۷۳ تا سال ۲۰۰۹ به عنوان نماینده ایالت دلاویر در سنای آمریکا حضور داشت. او در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۰۸ شرکت کرد با این حال خیلی زود از هر دو انتخابات کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
تمام دار و دسته هاي اوباما ادعاي رييس جمهور شدن دارن از كلينتون بگير تا اين بابا
آخرین اخبار