سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحنه سازی قتل مرد ساوجی با تیزبینی پلیس رو شد

پلیس ساوه با تیزبینی و دقت نظر توانست به ظاهر سازی صحنه قتل مرد ساوجی پی ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: عاملان قتل مرد ساوجی با تیزبینی و دقت نظر پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی افزود: در یکی از شب‌های پایانی بهمن ماه سال گذشته گزارشی از  وقوع تصادفی جرحی در یکی از خیابان‌های شهر ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی صحنه مشاهده شد که راکب یک دستگاه موتورسیکلت که به ظاهر با خودرویی برخورد کرده، به شدت مجروح شده که بلافاصله توسط تیم اورژانس به مرکز درمانی انتقال و ساعاتی بعد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: در بررسی تخصصی کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی شهرستان از صحنه سانحه رانندگی، وقوع تصادف مورد تایید قرار نگرفت و بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

مرگ مقتول به علت برخورد جسم سخت

وی بیان کرد: در بررسی‌های دقیق جسد متوفی، فوت این فرد به علت برخورد جسم سخت مورد تایید قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان در تحقیقاتی سرنخ‌هایی از عاملان قتل به دست آوردند و در تکمیل تحقیقات فرد قاتل و همدستش شناسایی و دستگیر شدند و به قتل این فرد به علت اختلافات قدیمی اعتراف کردند.

سرهنگ اسدی در پایان گفت: هر دو متهم دستگیر شده با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.