سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیگر چیزی از ابرقدرتی آمریکا باقی نمانده است

امام جمعه همدان بابیان اینکه بار دیگر آمریکا در مقابل ایران زمین‌گیر خواهد شد، گفت: حوداث گذشته نشان داده است که مدیریت جهان و خاورمیانه دیگر با آمریکا نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام والمسلمین  حبیب‌الله شعبانی امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه آمریکا به هیچ عنوان نمی‌تواند مانع فروش نفت ایران شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب «هر چقدر بخواهیم نفت صادر می‌کنیم»، گفت: به فضل الهی بار دیگر آمریکا زمین‌گیر خواهد شد و این بدان معنی است که مدیریت جهان و خاورمیانه با آمریکا نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن روز کار و کارگر گفت: تولید ثروت در جامعه مفید بوده و کار در اسلام بسیار ارزشمند است.

 امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت توجه به تولید ثروت در کشور و در استان ،اظهار کرد: مسأله کار باید مورد توجه باشد، زیرا اشتغال بسیاری از مشکلات مانند مشکلات ازدواج جوانان را حل می‌کند. اگر جوانی کار داشته باشد زودتر به فکر تشکیل خانواده می‌افتد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه سال‌هاست مقام معظم رهبری به موضوع اشتغال تأکید می‌کنند، افزود: توجه به کار و قشر کارگران در دین اسلام بسیار حائز اهمیت است تا آنجا که پیامبر (ص) دست کارگر را می‌بوسیدند بنابراین کارگر باید مورد احترام بوده و امنیت شغلی داشته باشد.

وی  با تشکر از افزایش حقوق کارگران این افزایش حقوق را در برابر مشکلات اقتصادی ناچیز دانست.

 امام جمعه همدان همچنین به مناسبت روز حمل و نقل توجه به مسأله کامیون‌داران در استان را مهم خواند و ابراز امیدواری کرد که مسؤولان به سخنان این قشر توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به شکست آمریکا در طوفان طبس هم اشاره و گفت: خداوندی که در طبس لشکریان ابلیس را نابود کرد همچنان خدایی می‌کند، اما گاهی مواقع اعتقادات دچار مشکل می‌شود.

وی با اشاره به خطبه امام علی (ع) مبنی بر اینکه وقتی فتنه‌ای ایجاد می‌شود حق و باطل به یکدیگر شبیه می‌شوند و قابل تشخیص نیست ادامه داد: بیشترین ترس حضرت از فتنه بنی‌امیه بود، زیرا این فتنه با ظلمت همراه شد.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت شناخت مکتب امام علی (ع) بیان کرد: ایشان فرمود بدترین فتنه، فتنه‌ای است که موجب حذف ولایت شود.

شعبانی با طرح این سوال که این فتنه بنی امیه که مستمر است کجاست؟ گفت: آل سعود استمرار فتنه آل‌امیه است.

انتهای پیام/د.ا

آمریکا بداند مدیریت جهان و خاورمیانه با او نیست

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.