مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر گفت: مردم ملایر بیش از ۴۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی را از طریق کمیته امداد به سیل زدگان استان‌های مختلف ارسال کرده اند.

کمک ۴۳۰ میلیون تومانی مردم ملایر از طریق کمیته امداد به سیل زدگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیمور کرمی مقدم مدیر کمیته امداد ملایر گفت: با توجه به بارش‌ها و سیلاب در استان‌های مختلف کشور کمیته امداد ملایر نیز اقدام به برپایی چهار پایگاه در سطح شهرستان جهت جمع آوری کمک‌های مردمی کرده است.

وی گفت: این پایگاه‌ها شامل یک پایگاه در میعادگاه نماز جمعه، دو پایگاه در میادین اصلی شهر ملایر و یک پایگاه نیز در مرکز نیکوکاری شهرملایر است.

مدیر کمیته امداد ملایر بیان کرد:با توجه به استقبال خوب مردم ملایر تا کنون ۴۳۰ میلیون و ۲۵۳ کمک نقدی و غیر نقدی از طریق پایگاه‌های کمیته امداد ملایر جمع آوری و به استان‌های سیل زده ارسال شده است.

کرمی مقدم با اشاره به اینکه اقلام غیر نقدی شامل انواع مواد بهداشتی و شوینده، پوشاک، البسه، پتو، کنسرو، آب معدنی و.. بوده گفت: مبلغ نقدی جمع آوری شده نیز ۴۵ میلیون تومان بوده که به کمیته امداد استان ارسال شده تا به صورت متمرکز ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد همچنان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان برای سیل زدگان است.

انتهای پیام/

کمک مردم ملایر به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.