سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه شهر چوار:

کار جهادی راهبرد تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام‌جمعه شهر چوار گفت:کار جهادی و بی‌وقفه از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت‌آفرین اقتصاد مقاومتی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت‌الاسلام شهاب‌الدین میهن‌پرست،امام‌جمعه شهر چوار،در خطبه‌های نمازگفت:کار جهادی و بی‌وقفه از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت‌آفرین اقتصاد مقاومتی کشور است.

 

وی افزود:تغییر فرماندهی سپاه پاسداران در چهل‌سالگی عمر بابرکت این نهاد می‌تواند چهل سال دوم حیات این نهاد مقدس را بر اساس تجارب و سوابق ارزنده فرمانده جدیدش، منشأ تحولات پرثمر تحسین‌برانگیز و دشمن‌شکن باشد.  

میهن‌پرست گفت:  دشمن برای به‌زانو درآوردن ملت ایران بر فشار اقتصادی متمرکزشده است، اما بداند این ملت هیچ‌گاه به‌زانو درنمی‌آید و ضمن استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی، دشمنی‌های آمریکا را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

امام‌جمعه شهر چوار، اظها کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین روز از ۴۰ ساله نخست حیات پر خیروبرکت خویش شاهد خداحافظی یکی از فرماندهان دلاور و بسیجی پس از ده سال بود که جای خود را جانشین لایق و دوست‌داشتنی سردار حسین سلامی داد، تغییری که می‌تواند چهل سال دوم حیات این نهاد مقدس را بر اساس تجارب و سوابق ارزنده فرمانده جدیدش، منشأ تحولات پرثمر تحسین‌برانگیز و دشمن‌شکن باشد.

 

انتهای پیام/با

صحبت های خطیب جمعه چوار در خطبه های نماز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.