سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالا رفتن آستین همت مردم برای پاکسازی محیط زیست

به مناسبت روز زمین پاک، دره درگز از توابع بخش چاه مرید شهرستان کهنوج با حضور اعضای انجمن دوست داران محیط زیست کلمرز و کوهنوردان کهنوج، از زباله پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین عبداله زاده ،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج گفت: مناطق دیدنی و گردشگری کهنوج مانند دره درگز از جمله مکان‌هایی است که نیاز به پاکسازی دارد و حضور مردم در این مراسم نمادین می‌تواند باعث فرهنگسازی در محیط کوهستان و محیط زیست شود.

حسین عبداله زاده افزود: در این برنامه بسیاری از مواد پسماندی بویژه پسماند‌های پلاستیکی که در مکان‌هایی دور از دسترس مانند بالای صخره‌ها و داخل آبراهه‌ها رها سازی شده بودند، با تلاش، کوهنوردان، اعضای انجمن دوست داران محیط زیست کلمرز و مردم شریف کهنوج پاکسازی گردیدند.

وی بیان کرد: امید است این حرکت فرهنگساز موجب برانگیختن حس مشارکت و ایجاد همدلی در رسیدن به محیط زیستی پاک و عاری از هرگونه آلاینده باشد.

عبداله زاده از تمام مردم و علاقه‌مندان به محیط زیست درخواست کرد: در صورتی که برای گذراندن تعطیلات یا استراحت به اماکن عمومی، پارک‌ها و محیط زیست کوهستان یا در پارک مراجعه می‌کنید حتما کیسه زباله همراه خود داشته باشید و به فرزندان خود نیز رعایت پاکی محیط را آموزش بدهید.

 دره درگز به طول سه کیلومتر از زباله پاکسازی، و بین مردمی که برای گردش و تفریح در این منطقه حضور داشتند کیسه زباله توزیع شد.

انتهای پیام/ی

پاکسازی دره درگز به مناسبت روز زمین پاک در کهنوج

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.