سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای اداری بخش خلجستان مقرر شد؛

بررسی مسیر‌های عبور سیلاب/برآورد خسارت سرمازدگی به باغات بخش

در جلسه شورای اداری بخش خلجستان مقرر شد:جهاد کشاورزی بخش،خسارت سرمازدگی روز‌های پیش به باغات را بر آورد کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جلسه شورای اداری بخش خلجستان امروز پنجشنبه پنجم اردیبهشت  در بخشداری برگزار شد.

در خواست روحانی مستقر از سوی  دهیاران،تجلیل از معلمان نمونه بخش در هفته معلم،بررسی مسیر‌های عبور سیلاب در روستا‌ها و شهر از سوی شورا‌های اسلامی و شهر داری ودهیاری ها از مصوبات این جلسه بود.


در این جلسه مقرر شد جهاد کشاورزی بخش نسبت به بر آورد خسارت سرمازدگی روز‌های قبل به درختان باغات اقدام و گزارش آن را به بخشداری ارسال نماید.


مقرر شد دفن زباله‌های روستا‌های بخش در محلی مناسب و متمرکز انجام گیرد و مکان یابی آن با هماهنگی مرکز سلامت دستجرد و بخشداری ومنابع طبیعی و محیط زیست صورت پذیرد.


جناب سرهنگ نجفی مسئول بسیج سازندگی استان گفت در راستای طرح‌های بسیج سازندگی بر آن شدیم پروژه‌های عمرانی روستا‌ها را با هماهنگی ومشارکت دهیاری‌ها اجراء کنیم و موضوع اشتغال وارائه خدمات در اولویت طرح‌ها پبش بینی شده است.


این آمادگی را داریم باز سازی ومرمت خسارت سیل زدگی در منطقه را عهده دار شویم و با ظرفیت‌های بسیج سازندگی با کیفت بالاتر و هزینه‌های کمتر طرح‌هایی که اعتبار دارند با نظارت دهیاری‌ها به نام بسیج سازندگی درخواست کنید حتی در طراحی پروژه‌ها آمادگی داریم.

انتهای پیام/ش

جلسه شورای اداری بخش خلجستان

برچسب ها: سیل ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.