سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به ۱۹۰۰ تن درسیل اخیر شهداد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امداد رسانی به ۱۹۰۰ نفر از آسیب دیدگان سیل در شهداد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به بارش‌های اخیر و وقوع آبگرفتگی و سیل در روستا‌ها ومحور مواصلاتی شهداد گفت: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر باارزیابی این مناطق؛ به یک هزار و ۹۱۴ نفر امداد رسانی کردند.

رضا فلاح با اشاره به حضور تیم‌های امدادی به صورت زمینی وهوایی به آسیب دیدگان از سیل بیان کرد: جمعیت هلال احمر درطی ۲ صورتی پرواز باتوزیع اقلام امدادی وزیستی نیز به یاری افراد گرفتار درکویر شهداد شتافتند.

وی با اشاره به توزیع ۱۷۶۴ بطری آب معدنی، ۷۶۰ قوطی کنسروجات، ۱۷۲ قرص نان بیان کرد: سایر اقلام امدادی و زیستی نیز شامل بسته غذایی، نایلون، پتو، چادر، حبوبات، روغن، پودر لباسشویی، قند و شکر و موکت به مقدار لازم در شهداد توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به ۶ روستای درگیر سیل در شهداد تصریح کرد: عملیات امدادونجات این سیل باحضور ۵۱ نفر از پرسنل توسط یک فروند بالگرد و ۶ دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار سبک در طول مدت ۵ روز به طول انجامیده است.

لازم به ذکر است در سیل اخیر شهداد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، مدیر کل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل اداره راه استان نیز از مناطق آسیب دیده نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/س

امداد رسانی به ۱۹۰۰ نفر از آسیب دیدگان سیل در شهداد

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.