سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار جمعی از کارگران استان مرکزی با نماینده، ولی فقیه/ آیت الله دری:رفاه و مسائل اقتصادی کارگران بیشتر مورد توجه قرار گیرد

جمعی از کارگران استان مرکزی با آیت الله دری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمعی از کارگران استان مرکزی و مدیران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان   به مناسبت هفته کارگر با آیت الله دری نماینده، ولی فقیه دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این دیدار به مشکلات جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: کارفرمایان و مسئولان استان باید در رفع نیاز‌ها و مشکلات کارگری تلاش بیشتری کنند و رفاه و مسائل اقتصادی کارگران باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن یادآوری در پیش بودن ماه مبارک رمضان و بهره مندی از این ما شریف به جایگاه کارگر و کار در اسلام اشاره کرد و افزود: کارگر در جامعه اسلامی از ارزش بالایی برخوردار است و کسی که پیامبر دستور او را می‌بوسد و عرق او را مقدس می‌داند.

پیش از سخنان آیت الله دری نجف آبادی آبایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از عملکرد یکساله مجموعه خود و به موقع مرتفع شدن بخشی از مشکلات در استان مرکزی گفت.

آبایی افزود: در یک سال اخیر با همت با حمایت‌های مسئولان استان و مدیران کشوری مشکل بعضی از شرکت‌هایی که مشکلات اخراج کارگران و یا پرداخت حقوق و یا معوقه داشتند به حداقل رسیده و در تلاشیم تا امنیت شغلی کارگران را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

یکی از کارگران هم به نمایندگی از کارگران برخی از مشکلات کارگران را مطرح کرد.

انتهای پیام / ج

آیت الله دری نجف آبادی:رفاه و مسائل اقتصادی کارگران بیشتر مورد توجه قرار گیرد

برچسب ها: نمازجمعه ، کارگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.