سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغازعملیات اجرایی برق رسانی به مجتمع پرورش میگوی شیف

کارشناس مسئول واحد فنی و مهندسی شیلات بوشهر گفت: عملیات اجرایی برق رسانی به مجتمع پرورش میگوی شیف با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  بوشهر، ماشالله ابراهیمی افزود: طول مسیر این شبکه ۳۸ کیلومتر است که از پست چغادک تا مجتمع شیف ادامه دارد وشامل ۲۳ کیلومترخط دو مداره و ۱۵ کیلومتر خط تک مداره می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای ۱۱.۲ کیلومتر کابل زیر زمینی و ۳ کیلومترخط دو مداره شهری نیز دراین پروژه پیش بینی شده است.

 کارشناس مسئول واحد فنی ومهندسی شیلات بوشهر ادامه داد: این پروژه با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و در مدت ۲ ماه اجرا می‌شود و کلیه هزینه‌های آن را پرورش دهندگان متقبل شده اند.

مدیرعامل شرکت اطمینان صنعت مجری پروژه نیز افزود: پس از اجرای موفق برق رسانی به مجتمع پرورش میگو درموند دشتی، این پروژه دومین پروژه برقرسانی درحوزه تولید آبزیان استان بوشهراست که توسط این شرکت انجام می‌شود و امیدواریم با مشارکت خوب تولید کنند گان شاهد بهره برداری ازآن دراوایل فصل تولید میگودرسالجاری باشیم.

شهنیایی بیان کرد: با اجرای این پروژه تمامی مجتمع‌های پرورش میگو دراستان بوشهر به جز رودشور جنوبی به شبکه برق سراسری متصل و از مصرف سالانه ۱۵ میلیون لیتر گازوییل جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/م

عملیات اجرایی برق رسانی به مجتمع پرورش میگوی شیف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.