سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه‌ ناشران و کتابفروشان تهران:

ناشران آموزشی در سیاستگذاری‌‌های کلان آموزشی نقش‌آفرین باشند

نائب رئیس اتحادیه‌ ناشران و کتابفروشان تهران در مراسم آغاز به کار برنامه‌های جنبی ناشران آموزشی در نمایشگاه کتاب خواستار ورود جدی‌تر و نقش‌آفرینی ناشران آموزشی در سیاستگذاری کلان آموزشی کشور شد.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،محمود آموزگار ناشران آموزشی را عضو مهمی از بدنه نشر کشور دانست و اظهار کرد: اتحادیه ناشران آموزشی باید به شکل جدی‌تر در سیاستگذاری‌های کلان آموزشی کشور ایفای نقش کنند.

وی آموزگار مخاطب‌سنجی و درک نیازمندی روز را از ویژگی‌های بالقوه ناشران آموزشی عنوان و تاکید کرد: ناشران آموزشی بخش شاخصی در حوزه نشر است و علاقه‌مندی و دلبستگی به فرهنگ و آموزش از دلایل گرایش و دوام فعالان این بخش است.

مدیرمسئول انجمن ناشران آموزشی نیز در این آیین، سال ۹۸ را سال ویژه اقتصادی و اجتماعی دانست و بر توجه بیش از پیش فعالان نشریه در خصوص چالش‌ها و تهدید‌های حوزه نشر در سال جاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توجه به قیمت‌گذاری کتاب و کاغذ را با توجه به قدرت خرید مردم از نیاز‌های جدی در حوزه نشر آموزشی به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین حوزه‌ی نشر کتاب کشور است، تاکید کرد: هدف انجمن ناشران آموزشی ایجاد بستر تعامل در بهترین شکل ممکن در نمایشگاه کتاب تهران است.

ابوذر نصری از پیش‌بینی برگزاری نشست‌های تخصصی در ارتباط با چالش‌های فعلی و تهدید‌های پیش روی بازار نشر همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

وی افزود: سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران فرصت خوبی برای ایجاد و تعمیق تعاملات مثمرثمر ناشران آموزشی در حل‌و فصل و حداقل کردن اثرات تهدید‌های حجیم و غیرقابل پیش‌بینی حوزه نشر کتاب است.

مدیرمسئول انجمن ناشران آموزشی ابراز امیدواری کرد خروجی این مسیر تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌های خوب و بهینه باشد.

مدیر علمی و فرهنگی بخش ناشران آموزشی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران نیز از پیش‌بینی و اجرای ۸۰ برنامه متنوع از سوی ناشران آموزشی در طول نمایشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد خروجی و بازخورد خوبی را همچون گذشته شاهد باشیم.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.