سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت

در چهارمین روز از هفته سلامت، بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت از قبیل سرامیک سازی، کف پوش، گاز‌های طبی، بازسازی کابل شبکه برق، جداسازی بخش، تزئینات، تعمیر انبار دارویی بخش، اجرای سقف کاذب، سرویس بهداشتی بازسازی و نوسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات بازسازی و نوسازی این بخش از ۲۹ اسفند ۹۷ آغاز شده بود، افزود: این بخش با ۲۳ تخت بیمارستانی با ۱۲ اتاق امروز به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت بازگشایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: برای بازسازی این بخش حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

یوسف زاده چابک به شعار امسال هفته ملی سلامت از سوی سازمان بهداشت جهانی با عنوان "مراقبت‌های اولیه بهداشتی، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت" اشاره کرد و گفت: سبک زندگی مهمترین عامل سلامتی است.

وی افزود: نقش خود مراقبتی و تامین سلامتی بر عهده هر فرد است و سلامت جسمی، روحی و نقش اجتماعی فعال آن باید از سنین کودکی آغاز و سرمشق سبک زندگی افراد قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت‌های ورزشی مناسب ۲ عامل مهم سبک زندگی است که می‌تواند به سلامت افراد و همچنین توانمندی آنان کمک کند.

اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت است.

انتهای پیام/ع

بازگشایی بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت در هفته سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.