سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرتبریز در دستورکار فرمانداری

پروژه‌های روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری در محل جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدوی فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به اینکه باید پروژه‌های دقیق و بررسی شده در این جلسات مورد تصویب قرار بگیرید گفت:ادارجات باید پروژه‌های یک ساله را در این جلسات مطرح سازند تا بودجه لازمه تصویب شود و پروژه تا پایان همان سال به پایان برسد.

وی گفت: اولویت اصلی کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تمامی پروژه‌های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز در سال ۹۸ به منظور بررسی و تصمیم گیری در خصوص پروژه‌های روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری در محل جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

این جلسه با ارائه گزارشی از سوی ادراجات و سازمان‌های دعوت شده به فرماندار جدید شهرستان تبریز شروع شد و در ادامه عملکرد و اقدامات انجام شده در جهت خدمات رسانی به روستا‌های فاقد دهیاری مورد بررسی قرار گرفت.

از جمله مشکلات مطرح شده در این جلسه عدم اتمام پروژه‌های تصویب شده در این روستا‌ها و بررسی علل آن بود، همچنین ضمن این جلسه پبشنهادات ادارجات در خصوص خدمات رسانی هرچه بهتر به ساکنین روستا‌های بدون دهیاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ش

 

اولویت اصلی کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز اتمام پروژه‌های نیمه تمام است

برچسب ها: فرمانداری ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.