سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

پایگاه خبری پلیس پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با نیروی انتظامی

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: پایگاه خبری پلیس پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با نیروی انتظامی است .

سرهنگ  فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت: رسانه‌های گروهی در شکل‌دهی و جهت‌دهی باورها، نگرش و افکار جامعه و همچنین ساخت بستری مناسب در عرصه امنیت و آرامش روانی، نقش انکارناپذیری دارند.

وی افزود:نیروی انتظامی با توجه به نوع ماموریت و گستردگی آن و نقش آن در تامین امنیت و آرامش همواره بستری مناسب برای خبر‌های روزمره است که اطلاع رسانی دقیق این اخبار و اطلاعات به مردم می‌تواند نقش به سزایی در مدیریت افکار عمومی و کنترل جو روانی جامعه داشته باشد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اخبار منتشر شده در این پایگاه بایستی مراحل مختلفی را طی کند و پس از صحت خبر دریافتی انتشار پیدا کند، ادامه داد: گاهی انتشار یک خبر غیر موثق و نادرست در حد شایعه می‌تواند یک جامعه را ملتهب و ناامن کند.

وی یادآور شد: فعالیت‌های رسانه‌ای و کار با اصحاب رسانه‌ها و جراید نیازمند تخصص حرفه‌ای است که نیروی انتظامی نیز در این خصوص توجه جدی دارد تا علمی، به روز، کارآمد و موثر به پیش برود و اطلاع رسانی درست، سالم و شفاف به مردم داشته باشد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام اضافه کرد: پایگاه خبری پلیس ایلام با کادری مجرب و با سابقه به صورت روزانه، اخبار حوزه استحفاظی انتظامی استان ایلام را دریافت و پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، آن را در سایت پلیس منتشر و از طریق کانال فضای مجازی پلیس ایلام نیز در اختیار رسانه‌های گروهی قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: با ذائقه شناسی افکار عمومی و نیاز سنجی‌های به روز شده می‌توانیم وظیفه خطیر خود در این بخش مهم و ظریف و دقیق را مطلوب و شایسته انجام دهیم تا هم خبر صحیح را به اطلاع مردم برسانیم و هم از بروز شایعه جلوگیری کنیم.

سرهنگ یاسمی عنوان کرد:با توجه به رشد شبکه‌های اجتماعی و استفاده مردم از این شبکه ها، پلیس ایلام چند سالی است با راه اندازی کانالی در بستر نرم افزار ایرانی سروش به نشانی http://sapp.ir/police_ilam اقدام به انتشار اخبار حوزه انتظامی می‌کند که می‌طلبد مردم عزیز برای اطلاع از آخرین اخبار روز جامعه و پلیس استان حتماً این نرم افزار را نصب کرده و با عضویت در این کانال از خبر‌های موثق مطلع شوند.

انتهای پیام/ د

ارتباطی مردم و رسانه‌ها با نیروی انتظامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.