فرمانده انتظامی ایلام گفت:انقلاب اسلامی بر مبنای ظرفیت‌های مردمی تشکیل شد و سپاه هم یک نهاد کاملاً مردمی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود.

انقلاب اسلامی بر مبنای ظرفیت‌های مردمی تشکیل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار نورعلی یاری صبح پنجشنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرامومنین (ع) استان ایلام گفت: بعد از اقدام خصمانه دولت جنایتکار آمریکا، ملت ایران یکپارچه سپاهی شدند و از پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند که این شکست بسیار بزرگی برای آمریکایی هاست.

وی افزود: خوشنامی و اقتدار سپاه موجب شد که دولت آمریکا در اقدامی احمقانه، نام این نیروی مخلص و خدمتگزار به مردم و ملت را در فهرست گرو‌های تروریستی قرار دهد.

 یاری ادامه داد: تروریست نامیدن سپاه توسط دولت جنایتکار آمریکا، ناشی از عصبانیت اقتدار این نیرو در خاورمیانه است، چرا که حکومت‌های استکباری جهان رو به افول هستند و ضعف و زبونی استکبار به وضوح چهره خود را نمایان کرده است.

وی یادآور شد: تصمیمات خارج از عرف بین المللی ترامپ که در اغلب موارد با هدف خشنود کردن رژیم جعلی صهیونیستی و برای تأمین منافع آن گرفته می‌شود، جایگاه خود دولت آمریکا را در سطح بین المللی خدشه دار می‌کند و آمریکا به غیر از دامن زدن به تنش در منطقه با چنین اقداماتی نمی‌تواند به اهداف خود برسد و به مشیت الهی، سپاه هر روز محبوب‌تر می‌شود.

سردار یاری در پایان گفت: سپاه پاسداران رگ حیاتی کشور و ملت است.

 

انتهای پیام/با

 دیدارفرمانده انتظامی  ایلام با فرمانده سپاه امیرامومنین (ع) استان ایلام

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.