سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر نماینده شهرستان نهاوند از عملکرد وزارت نیرو در سیل اخیر

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت:اقدامات وزارت نیرو در مدیریت سیلاب، شایسته قدردانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهرام نیا،نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس در جلسه بررسی روند ساخت سد گرین نهاوند گفت:برخی با نگاه‌های خاص عنوان می‌کردند که ساخت سد به چه درد می‌خورد و یا اینکه نیازی نیست، اما امروز با توجه به وجود بحران سیلاب در کشور این نیاز بیش‌از پیش احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع آبرسانی گاماسیاب با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای تأمین آب شرب سالم و تصفیه‌ شده برای ۲۳ روستا در حال ساخت است.

بهرام نیا با اشاره به سیلاب و بارش های اوایل سال جاری در نقاط مختلف کشور، افزود:وزیر نیرو و همکارانشان از همان ابتدا پای کار بودند و  با پایش، میزان ورودی و خروجی آب سدها، تاسیسات آبی را مدیریت می کردند که بنده نیز در کمیسیون انرژی مجلس از اقدامات شایسته ایشان تقدیر نمودم.

وی ادامه داد:امروز کشور در بحث سیلاب خسارات زیادی را متحمل شده که خوشبختانه با ورود همه‌ جانبه دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های نظامی این مشکلات بر مردم سیل‌ زده هموارتر شده است.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در بحث بارش‌های اخیر رکورددار جهانی، کشوری و استانی با بارش ۱۶۰ میلی‌متر در ۲۴ ساعت بود، ادامه داد: با آمادگی‌هایی که پیش از بحران از طرف مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت این خسارات در نهاوند به حداقل رسید اما باز هم با این وجود طبق آخرین آمار ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های راه، منازل مسکونی و کشاورزی شهرستان وارد شد.

انتهای پیام/ ا

اقدامات وزارت نیرو در مدیریت سیلاب، شایسته قدردانی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.