سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۹ طرح بهداشتی درمانی در همدان

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: امسال ۹ طرح بهداشتی درمانی در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب اله موسوی بهار، رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد: بزرگترین طرح آماده بهره برداری این استان کلینیک تخصصی و فوق تخصصی همدان با عنوان «امید» است که در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در شهر همدان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال از محل طرح تحول سلامت هزینه شده است، افزود: این کلینیک دارای ۴۸ مطب، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و بخش دندانپزشکی با ۱۰ یونیت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اضافه کرد: سی تی اسکن ۱۶ اسلایس مراکز آموزشی و درمانی فرشچیان سینا، بعثت و شهید بهشتی در ۲۰۰ متر مربع با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و راه اندازی می‌شود.

موسوی بهار بیان کرد: طرح توسعه اتاق عمل سرپایی و پوست به همراه ساختمان متمم اورژانس بیمارستان فرشچیان سینا در زمینی به مساحت ۳۱۰ متر مربع و هزینه کرد ۹ میلیارد ریال از سال ۹۶ آغاز شده و هم اینک آماده بهره برداری شده است.

وی بهره برداری از خانه بهداشت روستای رسول آباد سفلی (تاج آباد) بهار، مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهرک نهاوند، بازسازی و مرمت ساختمان آزمایشگاه مرکزی و اورژانس و بلوک زایمانی نهاوند در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع را از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری در هفته سلامت دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی گلشن نهاوند در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با پیش بینی ۱۰ میلیارد ریال آغاز می‌ شود.

انتهای پیام/ب

راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی «امید» در همدان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.