سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآمد ۲۸۰ میلیاردی شرکت‌های دانش بنیان همدان/رشد ۷۲ درصدی اعتبارات شرکت‌های دانش بنیان

واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان استان همدان، سال گذشته بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان درآمد ریالی و یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در آمد ارزی داشته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کزازی مدیر پارک علم و فناوری همدان گفت:  اعتبار تعمیر و تجهیز هم از ۶۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و اعتبار حمایتی و هزینه‌های جاری هم نسبت به پارسال با ۷۲ درصد رشد از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

۱۶۲ واحد فناور و شرکت دانش بنیان در استان وجود دارد که این‌ تعداد  سال گذشته با دریافت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات درآمدزایی خیلی خوبی داشته اند.
وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری در پی متحول کردن اقتصاد با کمک دانش و فناوری‌های نوین است، گفت: همانند سال‌های پیش از طرح‌های با قابلیت تجاری سازی حمایت می‌کنیم.
حدود ۲ هزار نفر در شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور مشغول به کار هستند.
مدیر پارک علم و فناوری همدا با اشاره به اینکه برای توسعه واحد‌های تابع این مرکز و توسعه زیرساخت‌ها ۷۵ درصد از ۲ میلیارد تومان مصوب تخصیص یافته است، گفت: برای تکمیل ساختمان محل استقرار شرکت‌ها و واحد‌های فناور ۳ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود که با حمایت استاندار به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

انتهای پیام/د.ا

 شرکت‌های دانش بنیان همدان ۲۸۰ میلیارد درآمد کسب کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.