سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور اصلى تحقق شعار رونق تولید کارگر ایرانی است

امام جمعه بخش آسمینون گفت: کارگر ایرانى؛ محور اصلى تحقق شعار رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون (نودژ) گفت: کارگر ایرانى؛ محور اصلى تحقق شعار رونق تولید است.

وی افزود: پنجم اردیبهشت آغاز هفته کار و کارگر است و کارگران ایرانى محور اصلی تحقق شعار رونق تولید است.

احمدی نیک بیان کرد: مسئولان مربوطه و به خصوص دولت محترم برای احیای تولید و رونق آن در کشور اصولی همچون بازنگرى در شیوه بهبود فضاى کسب و کار، مقابله با سوداگرى و فسادتوجه کند.

امام جمعه آسمینون گفت: خروج دولت از تصدى گرى اقتصادى، خروج از اقتصاد دستورى، اصلاح گلوگاه هاى نظام بانکى، تدبیر براى تقویت سرمایه اجتماعى را مورد توجه قرار دهند تا بتواند به رونق تولید کمک کند.

رضا احمدی نیک درتبیین رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت کنندگان مسابقات قرآن کریم گفت: امت اسلامى اکنون بر سر دوراهى عمل کردن به قرآن و یا ایستادن در برابر تعالیم قرآنى قرار دارد.

وی اضافه کرد: راه اول راهى که امت را به تبعیت از قرآن دعوت مى کند همانند دوران بعثت حضرت رسول اعظم (ص) راهى خالى از خطر و بدون سختى نیست براى عمل به دستورات قرآن، باید در برابر طاغوت ایستاد، باید جانفشانى کرد.

امام جمعه نودژ تصریح کرد: باید سختى کشید و باید فشار اقتصادى و محاصره همه جانبه و... را پشت سر گذاشت البته نتیجه پیمودن این مسیر پیروزى است.

وی گفت: راه دوم راهى است که در ظاهر دعوت به عافیت و سلامت مى کند. اما این عافیت و سلامت دروغین است. این راه در دنیا و آخرت به سوى جهنم ختم مى شود.

احمدی نیک تاکید کرد: امت اسلامى در برابر دو الگو قرار گرفته است و بر سر یک دوراهى است. الگوى اول؛ تبعیت از منش و روشى است که ملت ایران با انقلاب عظیم خود به ظهور رسانده است.

خطیب جمعه نودژ گفت: الگویى مبتنى بر مجاهدت در راه سعادت و تلاش براى رسیدن به قله هاى ایمانى و کسب سعادت دنیوى و اخروى است و الگوى دوم؛ الگو برخى کشورهاى وابسته منطقه و رژیم هاى منحوس متکى به غرب مانند آل سعود است که خلاف منطق قرآن عمل کنند و با طاغوت همدست مى شوند و به کشتار مسلمانان دعوت مى کنند.

خطیب جمعه نودژ در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در وصف ارتش و ارتشیان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مکتبی و نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است و نمونه‌هایی همچون شهید بابایی و صیاد شیرازی در ارتش وجود دارد که از لحاظ کارآمدی و در عین حال تعهد، تواضع، فداکاری و گریختن از نام و نشان، قابل ارائه و الگو برای ملت و بلکه امت اسلامی و جوانان هستند و این روحیه‌ها و ارزش‌ها باید بیشتر تقویت شوند و امروز هم به لطف خدا زمام ارتش در دست نیرو‌های متدین و انقلابی است.

وی با اشاره به نیمه شعبان و میلاد امام زمان عج افزود: امام صادق (ع) ویژگی‌های منتظران ظهور را همچون منتظر بودن، با ورع بودن، اخلاق کریمانه و بزرگوارنه داشتن را برشمرد که انتظار کشیدن از وظایف مهم یاران حضرت مهدی (عج) است که یک حالت و عمل قلبی و درونی است.

احمدی نیک گفت: ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر، امام زمان (عج)، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است که بخش اعظمی از امنیت و آسایش و اقتدار امروز ما مرهون مجاهدت خاموش سربازان عزیز گمنام هست که دارای ویژگی‌های مهمی همچون ولایت مداری، انقلابی بودن، مردمی و اعتقاد و تدین می‌باشند و از دیدگاه امام خمینی (ره) گمنامی و مجاهدت بی نام و نشان بزرگترین افتخار کارکنان وزارت اطلاعات است

خطیب جمعه نودژ عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده اند وزرات اطلاعات شبیه خود جمهوری اسلامی، ریشه اش محکم است و وزرات اطلاعات قلب و چشم بینا و کار آن ظریف و مسئولیت آن در کشور تعیین کننده است.

وی خاطر نشان کرد:دهه آخر ماه شعبان المعظم، دهه تکریم و تعظیم مساجد است مساجدی که نقش کلیدی در گام اول انقلاب داشتند و در گام دوم انقلاب هم قطعا نقش بی بدلیلی خواهند داشت و البته که مسجد به عنوان جایگاه تقویت اخوت و همبستگى ایمانى و به منزله پایگاه خدمات اجتماعى، فرهنگى و. است.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.