سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز ارتش را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به ارنشان دلاور و عموم ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیام خود آورده است: ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش و یادآور دلامردی‌های سروقامتانی است که وجودشان امنیت آفرین و اقتدارشان زبانزد خاص و عام است تا جایی که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز به آن معترف هستند.

دلاورمردان ارتش در برهه‌های مختلف تاریخ پر رمز و راز این سرزمین و در ۴۰ سال اخیر همواره مامن و پشتیبان خوبی برای مردم، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند به گونه‌ای که حتی نامشان نیز آرامش را بر دل انسان می‌نشاندو
ارتشیان دلاور در جریان زلزله‌های استان کرمانشاه و همچنین سیل در استان‌های مختلف کشور شعار زیبای "ارتش فدای ملت" به واقعیت تبدیل کرده و در کنار سایر همرزمان خود در نیرو‌های مسلح، خدمات ارزشمندی را به حادثه دیدگان ارائه کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار خود رقم زدند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره گیری از نیرو‌های مجرب، کارآزموده، توانمند، متخصص و ولایی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسخگویی به هر تهدید دشمن است و همین موضوع باعث شده تا دشمنان هرگز فکر تجاوز به آب و خاک این سرزمین مقدس را نیز نتوانند در ذهن بپرورانند.

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی پیام خود آورده است: فرا رسیدن روز ارتش را به تمامی ارتشیان دلاور کشور و استان کرمانشاه تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) شاهد موفقیت روز افزون همرزمان خود در این نیروی مردمی و دلاور باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

تبریک فرا رسیدن روز ارتش  به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین 

برچسب ها: ارتش ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.