سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدیران آموزش و پرورش باید جوانگرا باشند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی باید به نیروهای جوان بها دهند تا بتوانند در صحنه های مدیریتی ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره جوان شایسته آموزش و پرورش گفت: اهمیت دوره جوانی بر هیچکس پوشیده نیست و در دین مبین اسلام و از دیدگاه پیامبران هم توجه به این دوره در زندگی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: امروز در همه جوامع سرمایه انسانی به عنوان مهمترین و بالاترین منابع مطرح است و در این بخش نیروهای جوان به عنوان مؤثرترین قشر مطرح هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دوره جوانی دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی است که این قشر را از سایر اقشار متمایز می‌کند و شور و نشاط و تحرک نیروهای جوان در آموزش و پرورش می‌تواند به ما در مسیر تحقق اهدافی که برای توسعه این حوزه داریم کمک کند.

خدابنده افزود: باید مدیران ما در آموزش و پرورش جوانگرا باشند و در کنار این نیروهای جوان با اعتماد به نفس و بالابردن روحیه تلاش و افزایش علم خود در صحنه‌های مدیریتی ورود پیداکنند.


وی تصریح کرد: معلمان جوان باید با توجه به نیازهای روز دنیا، نسبت به توانمندسازی خود اقدام کنند و با شناخت نیازهای دانش آموزان در مسیر توسعه تعلیم و تربیت مشارکت جدی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جوان ما باید درک کند که خودشناسی اولین گام برای کمال جویی ست و با علم به این موضوع پس از شناخت توانایی‌های خود با نگاهی علمی به فرآیندهای آموزش وپرورش و در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و رسیدن به تعلیم و تربیت متعالی گام بردارد.

خدابنده افزود: نیروهای جوان آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف به ما کمک می‌کنند و تلاش کردیم با استفاده از این نیروهای کاردان و با انگیزه در عرصه‌های آموزشی و مدیریتی برای تربیت نیروی کار آمد آینده دستگاه تعلیم و تربیت گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام // ف. ک

 

جوانان باید در صحنه های مدیریتی ورود پیدا کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.