وی افزود: در ادامه دبی پیک سیلاب با رسیدن به جاده رفسنجان، انار حدفاصل بیاض تا پل راه آهن، به دلیل حجم زیاد از روی قسمتی از جاده عبور و با آب گرفتگی بین دو لاین، جاده و پلها را در معرض خطر جدی قرار داد.
حسن شاهی تصریح کرد: از آنجایی که بخشی از حجم سیلاب در زمان دبی پیک خود در پخش سیلاب ذخیره شده بود و از طرفی سر ریزهای آخرین بند پروژه، آب خروجی را به سمت پلهای دیگر جاده هدایت و با کاهش فشار آب بر روی پلهای اصلی مسیر رودخانه، این پروژه نقش زیادی در کاهش خسارت به جاده و پلها ایفا کرده و با کم شدن سرعت آب باعث تغذیه سفرههای آب زیر زمینی ناحیه شده است.
انتهای پیام/س