سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۴۰۰ میلیون ریالی مرکز غیردولتی به سیل زدگان خوزستان

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان از کمک ۴۰۰ میلیون ریالی موسس مدرسه و مرکز غیردولتی قلم‌چی شهر کرمان به سیل زدگان استان خوزستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریبا اسکندری زاده؛ رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کمک ۴۰۰ میلیون ریالی عباس مولا موسس یکی از مدارس و مراکزغیر دولتی شهر کرمان به طرح همدلی (مدارس غیر دولتی)، گفت: حرکت پر شور موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی حاکی از رشد فرهنگ وقف و کمک به همنوع در جامعه دارد.

وی مشارکت موسسین و پرسنل مدارس و مراکز غیر دولتی را در طرح همدلی بی نظیر دانست و ادامه داد: برآنیم با کمک فرهنگیان سراسر استان گوشه‌ای از نیاز‌های هموطنان خوزستانی را برطرف کنیم.

اسکندری زاده در پایان ضمن تشکر از مشارکت فرهنگیان سراسر استان در طرح همدلی، افزود: فرهنگیان و پرسنل حوزه غیر دولتی دیار کریمان می‌توانند وجه نقد خود را جهت کمک به هم میهنان خوزستانی به شماره حساب ۰۱۱۲۸۲۱۴۶۶۰۰۵ بانک صادرات به نام شورای مدارس و مراکز غیر دولتی واریز کنند.

انتهای پیام/ح

کمک میلیونی مرکز غیردولتی به سیل زدگان

برچسب ها: سیل زدگان ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.