سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ تن سیم و کابل برق از کارگاه ضایعاتی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک متهم سابقه دار و کشف ۲ تن سیم و کابل برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کرمان، ماموران این کلانتری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی این کلانتری با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند یک کارگاه ضایعاتی را که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشته را شناسایی کنند.

سرهنگ " فداء" ادامه داد: در همین رابطه ماموران انتظامی موفق شدند پس از کسب اجازه از مقام قضایی در یک اقدام ضربتی در بازرسی از این کارگاه ۲ تن سیم و کابل برق مسروقه را کشف و یک نفر مالخر سابقه دار را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم که در رویارویی با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه انتسابی مبنی بر خرید این اموال از سارقان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان خاطر نشان ساخت:متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.