سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استقرار ۲۰۳ موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان‌های سیل زده/ توزیع بیش از ۳ میلیون پرس غذای گرم در میان سیل زدگان

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از استقرار ۲۰۳ موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان‌های سیل زده خبر داد.

یوسف افضلی معاون مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خدمات رسانی موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در مناطق سیل زده اظهار کرد: در مجموع ۲۰۳ موکب از تاریخ ۱۸ فروردین ماه تاکنون در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان مستقر شدند.

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در حال حاضر ۱۴۹ موکب در استان خوزستان، ۴۰ موکب در استان لرستان و ۶ موکب در استان گلستان مستقر هستند.


بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی ۲۷۶ موکب برای امدادرسانی به استان‌های سیل زده/ مستقر شدن دوره دوم موکب‌ها برای ارائه خدمات فنی 


افضلی تصریح کرد: در این مدت در مجموع ۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۲۰۲ پرس غذای گرم بین استان‌های سیل زده توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فنی موکب‌ها در استان‌های مذکور ادامه داد: موکب‌هایی به منظور ارائه خدمات فنی از قبیل قالیبافی، تعمیرات خودرو و لوازم خانگی در استان‌های سیل زده لرستان، خوزستان و گلستان  مستقر هستند و همچنین تعدادی از افراد نیز همزمان کار پاکسازی خانه‌ها را در این استان‌ها انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.