سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵۰ مددجو بخش جزینک از دوره آموزش خانواده بهره‌مند شدند

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش جزینک شهرستان زهک گفت: ۸۵۰ مددجو مناطق عادی و محروم این بخش سال گذشته از خدمات آموزشی و تربیتی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جمال عبدالناصر بارانی اظهار داشت: کمیته امداد بخش جزینک در حوزه آموزش‌های گروهی خانوار‌های تحت حمایت و برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مذهبی و آموزشی برای ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد: در این زمینه ۵۰ خانوار در ایام محرم و صفر و ۵۰ خانوار در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش جزینک شهرستان زهک تصریح کرد: پارسال ۱۹۷ نفر دانش آموز دختر و دخترانی که در آستانه ازدواج بودند در کلاس‌های قرآنی این نهاد شرکت کردند.

وی اظهار داشت: به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان بیش از ۲ میلیون و ۸۴ هزار تومان از سرفصل مناطق عادی و ۹ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان از سرفصل مناطق محروم برای تهیه ۶۹ چادر نماز، ۵۰ جلد کتاب ادعیه ارتباط با خدا و ۱۵ عدد سجاده و عطر نماز به افراد و کانون‌ها مساجد اختصاص یافته است.

انتهای پیام/گ

۸۵۰ مددجو بخش جزینک از دوره آموزش خانواده بهره‌مند شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.