سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر ۲ روزه نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به خوزستان

نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با هدف بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به سیل زدگان به خوزستان سفر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در رأس هیأتی برای بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان و بررسی روند امدادرسانی به مردم آسیب دیده به اهواز وارد شد.

بازدید از مجتمع امدادی اهواز و امداد هوایی، بازدید از انبار‌ها و محموله‌های اهدایی، دیدار با رئیس نمایندگی منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) فدراسیون بین المللی صبیل سرخ و جمعیت‌های هلال احمر، بازدید از اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شهرستان‌های حمیدیه، سوسنگرد و هویزه، دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان، بازدید از اردوگاه اسکان اضطراری شهید هاشمی در اهواز، بازدید از محل جمع آوری و بسته بندی کمک‌های اهدایی سالن شهدای کارگر اهواز و بازدید از اردوگاه‌های اسکان اضطراری شهرستان شوش از برنامه‌های آیت الله معزی است.

آیت الله عبدالحسین معزی گفت: از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور تاکنون، تلاش و اهتمام مسئولان همپای همدردی مردم با سیل زدگان برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه و فعالیت در جهت کاهش رنج و درد مردم شکل گرفته است.

وی بیان داشت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز با حضور به موقع و موثر خود همواره در کنار سیل‌زدگان بوده و به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند.

آیت الله مغزی تصریح کرد: این تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر آنان قابل تقدیر و ستایش است.

نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اذعان داشت: کمک به مردم گرفتار در سیل این استان که در ۸ سال دفاع مقدس مورد هجوم شدید دشمن قرار گرفته و سنگر اصلی دفاع از کیان این مرز و بوم بودند، افتخار و یک فریضه برای مردم و مسئولان است.

وی اظهار کرد: همدلی و همیاری مردم و مسئولان می‌تواند در تسریع روند بازگشت زندگی سیل زدگان به شرایط عادی بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/گ

مناطق سیل زده خوزستان زیر ذره بین نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

برچسب ها: ولی فقیه ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.