مدیر آموزش و پرورش بهبهان از اهدا کمک‌های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان نیک اندیش بهبهانی به هموطنان سیل زده خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دستان مهربان و قلب‌های روشن فرهنگیان و دانش آموزان بهبهانی بار دیگر با اتحاد و همدلی در هم گره خورد و به یاری مردم سیل زده و دردمند استان خوزستان شتافت.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های جمع آوری شده در مدارس، افزود: اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده پس از دریافت از مدارس شهرستان و جمع آوری در محل مدیریت آموزش و پرورش به جمعیت هلال احمر جهت ارسال به مناطق سیل زده و حادثه دیده تحویل داده می‌شود.

عبدی پور اضافه کرد: از کالا‌های جمع آوری شده می‌توان نان خشک، آب معدنی، مواد خوراکی کنسروی، بهداشتی و پوشاک اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: فرهنگیان و دانش آموزان با حضور همیشگی و فعالانه در وقایع غیرمترقبه کشور صفات وحدت، همدلی و کمک به همنوعان که از مهمترین صفات ارزشمند انسانی هستند را به نمایش گذاشته اند.

گفتنی است، شهرستان بهبهان به عنوان معین شهر سیل زده حمیدیه انتخاب شده است و کمک‌های دریافتی به این شهر ارسال می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در حرکتی زیبا و انسان دوستانه و در جهت همدردی با هم استانی‌های سیل زده، کارکنان این مدیریت حقوق یک روز خود را به سیل زدگان استان اهدا کردند.

وی در پایان بیان داشت: خوزستان با مردمان شریف و متحدش دوران هشت سال جنگ تحمیلی را با افتخار طی کرد و با همین همدلی و انسجام این رویداد طبیعی دلخراش را نیز پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام/م

کمک به سیل زدگان در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.