سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از جانبازان در قزوین

جانبازان قطع نخاعی، خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان شاغل در شهرداری قزوین در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در مراسمی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) از ۴۳ جانباز  قطع نخاعی و شاغل در شهرداری قزوین و همچنین  خانواده‌های شهدای مدافع حرم قدردانی شد.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین در این مراسم گفت: جانبازان و ایثارگران همانند گلستان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که ملت همیشه قدردان خدمات آن‌ها به انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: در کنار صبر و مقاومت جانبازان باید از خانواده‌های آن‌ها که همواره پای کار هستند و صبورانه و ایثارگرانه از این اسطوره‌های استقامت پرستاری می‌کنند، تجلیل کرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در رابطه با قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: سپاه پاسداران در بسیاری از صحنه‌ها، توانمندی و ارزشمندی اش را به نظام اسلامی و مردم نشان داده است و این حادثه بار دیگر میزان علاقه مردم به این نهاد انقلابی را با حمایت همه جانبه، به رخ کشید.

عابدینی افزود: اگر سپاه نبود، داعش ملت‌های منطقه را نابود می‌کرد واگر در سیل اخیر شاهد حضور پاسداران نبودیم، خسارت‌های سیل بیشتر می‌شد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: امروز مرز‌های انقلاب تا آفریقا، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و فلسطین فراتر رفته است و به همین دلیل آمریکا از این اقتدار به هراس افتاده و به سپاه اهانت می‌کند.

امام جمعه قزوین افزود: باید از جانبازان، صبر و استقامت ستودنی را بیاموزیم و در زندگی به کار بندیم.

انتهای پیام/ک

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.