سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار وزارت خارجه فلسطین درباره توطئه صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای درباره توطئه صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری با حمایت آمریکا هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد جنایات شهرک نشینان صهیونیست و حمایت آمریکا از اشغالگران زمینه را برای رخدادی بزرگ آماده می‌کند.

وزارت امور خارجه فلسطین در این بیانیه تصریح کرد: روز به روز دایره تجاوز‌های شبه‌نظامیان تروریست شهرک‌نشین صهیونیست در مناطق مختلفی از سرزمین اشغالی فلسطین گسترده‌تر می‌شود.  این بیانیه هشداری درباره نزدیک شدن به انفجار و رخدادی بزرگ است که اشغالگران برنامه‌ریزی کرده‌اند و حزب راستگرای حاکم بر اسرائیل برای ایجاد فضایی همسو با اجرای طرح‌های استعماری و در راستای الحاق مناطق گسترده‌ای از کرانه اشغالی باختری و کوچاندن شهروندان فلسطینی به ویژه مناطقی که در بخش موسوم به (ج) گنجانده شده‌اند، آن را اجرا خواهد کرد.

وزارت امور خارجه فلسطین با شدیدترین عبارات حمله پیاپی شهرک نشینان صهیونیست را برضد شهروندان فلسطینی، زمین، اموال، مقدسات و منازل آن‌ها محکوم می‌کند و در عین حال تاکید دارد این ناامنی خشونت بار هدفمند با حمایت و پشتیبانی نهاد‌های سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل و زیر چتر طرفداری و جانبداری کامل آمریکا از طرح‌های توسعه‌طلبانه استعماری راستگرایان اسرائیلی انجام می‌شود. طرح‌هایی که ما روزانه نشانه‌های آن را با بروز تنش عینی در حملات و یورش باند‌های شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست علیه فرزندان ملت فلسطین شاهد هستیم.

این وزارتخانه بار دیگر درباره پیامد‌های اقدام شبه‌نظامیان شهرک‌نشین به ارتکاب زشت‌ترین جنایات در حق فرزندان فلسطین و مقدسات آن‌ها هشدار داد و افزود: این مسئله ایجاب می‌کند فلسطینیان همیشه هوشیار باشند و موضع‌گیری جدی بین‌المللی و فشار آوردن به تل‌آویو برای مهار کردن قلدرمآبی شهرک‌نشینان صهیونیست و عربده‌کشی‌های آنان ضروری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.