روزنامه «اسرائیل هیوم»، شرط‌های رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» برای ورود به کابینه ائتلافی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از انتخابات اخیر را فاش کرد.

شرط‌های لیبرمن برای تشکیل کابینه ائتلافی با نتانیاهو فاش شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» روز یکشنبه فاش کرد آویگدور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل بیتنا (اسرائیل خانه ما)، گفت شرط موافقت وی برای ورود به کابینه ائتلافی این است که بنیامین نتانیاهو خود را به سرنگونی دولت حماس در نوار غزه متعهد بداند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، لیبرمن خواهان این است که وزارت کشور به آریه درعی -رئیس حزب شاس- اعطا نشود و در اختیار وی قرار گیرد. لیبرمن همچنین خواهان رسیدن به وزارت جنگ کابینه رژیم صهیونیستی است.

روزنامه اسرائیل هیوم به نقل از عودیت فوریر، یکی از مسئولان حزب اسرائیل بیتنا و عضو کنست، اعلام کرد: اگر کابینه همان سیاست‌های قبلی خود را دنبال کند، سیاست‌هایی که به خروج ما از آن منجر شد.  هرگز به کابینه باز نخواهیم گشت. اگر کابینه تصمیم به ادامه آتش‌بس با جنبش حماس در غزه بگیرد، وارد آن نخواهیم شد. کابینه باید خود را به سرنگونی دولت حماس متعهد بداند.

این عضو کنست افزود: هرگاه مسئولان حماس درباره بحران‌های انسانی در غزه صحبت می‌کنند، ما باید درباره نظامیان و اسرای اسرائیلی نزد جنبش حماس صحبت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار