سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۹ چهره برتر هنر فارس

رئیس حوزه هنری و دبیر ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس از برپایی آیین معرفی چهره‌های سال هنر انقلاب اسلامی استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد کرم‌اللهی رئیس حوزه هنری و دبیر ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس گفت: در مراسمی از ۹ چهره برتر هنر فارس تجلیل می‌شود.

وی افزود: از غلامرضا کافی در بخش پژوهش ادب و هنر، محمد محمودی نورآبادی در بخش ادبیات پایداری، ایوب پرندآور در بخش ادبیات-شعر، سیدحسن حسینی ارسنجانی در بخش ادبیات-داستان و هادی فردوسی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان تجلیل خواهد شد.

کرم‌اللهی ادامه داد: سهیلا نیک سرشت در بخش هنر‌های تصویری، علیرضا اسدپور در بخش هنر‌های نمایشی، عمران جمالی در بخش موسیقی و سرود و سعید صادقی در بخش هنر‌های تجسمی دیگر چهره‌های مورد تجلیل هستند.

رئیس حوزه هنری و دبیر ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس افزود: در این مراسم چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان فارس از میان این ۹ چهره برگزیده انتخاب و از ۷ اثر تازه تولید شده حوزه هنری فارس رونمایی می‌شود.

کرم‌اللهی گفت: این نشست از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۶ فروردین در سینما فرهنگ واقع در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در آن آزاد است.
انتهای پیام/م

معرفی چهره‌های سال هنر انقلاب اسلامی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.