سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان انبار‌های مجتمع‌های مسکونی

سارقانی که به انبار چندین مجتمع مسکونی و اماکن خصوصی زده بودند در بابل و آمل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از شناسایی و دستگیری ۳ سارق انباری مجتمع‌های مسکونی و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان در پی وقوع چندین فقره سرقت از انبار مجمتع‌های مسکونی سارقان را شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی، ۲ متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این دو سارق در بازجویی‌ها تاکنون به ۹ فقره سرقت از انبار مجتمع‌های مسکونی در سطح شهرستان اقرار کردند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

وی با بیان اینکه متهم با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک


دستگیری ۳ سارق در بابل و آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.