فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: اموال سرقتی به ارزش ۵ میلیارد ریال و ۳ کیلو گرم انواع موادمخدر در ساری کشف شد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظورپاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه دار طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی موفق به کشف ۲ دستگاه یخچال فریزر، ۲ دستگاه بخاری گازی، ۴ دستگاه تلفن همراه، ۳ دستگاه کولر اسپیلت، ۱ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه دوچرخه مجموعا به ارزش ۵ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ صفرپور از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری چند نفر از عخرده فروشان مواد مخدر و کشف مجموعا ۳ کیلو گرم مواد مخدر از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/ م

کشف ۳ کیلو گرم انواع موادمخدر در ساری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.