سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس آگاهی مرکز استان خبر داد.

سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ماموران پلیس آگاهی با استقرار هدفمند در محورماهان-بم ۲ کامیون ترانزیت را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد این دو کامیون حامل گازوئیل بوده و با بارنامه قیر و مواد شوینده از استان‌های مرکزی به مقصد استان‌های مرزی بارگیری شده اند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: در این عملیات در مجموع ۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۴ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی طی عملیاتی دیگر در همین محور از یک دستگاه تانکر سوخت رسان ۳۱ هزار لیتر گازوئیل که تحت عنوان هیدروکربن سنگین بارگیری شده بود کشف و در این رابطه ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش بی وقفه تمامی رده‌های انتظامی و به ویژه پلیس اگاهی بیش از۳۰۰هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل۳۴۰درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: یکی از الویت‌های اصلی پلیس، مبارزه با انواع قاچاق به ویژه سوخت و مواد خوراکی است که در این زمینه با تمام توان تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/ی

کشف سوخت قاچاق در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.